-
1.
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسلمی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 20 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندهسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکهشتگتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
2.
كاتب مسؤول : حکیم آرا، محمدعلی ؛ مؤلف : ساعی، محمدحسین ؛ ناطقی، امیرحسین ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونتوئیترشبکه های اجتماعی مجازیهشتگبرجسته سازیترندسازی
-
3.
كاتب مسؤول : قیومی، مسعود ؛
مجلة:علم زبان»بهار و تابستان 1400 - (ویژه نامه کرونا) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 88 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواییرسانههای اجتماعیهشتگکووید 19ویروس کرونامدلسازی موضوع
-
4.
مؤلف : تقی پناهی، فاطمه ؛ نوکاریزی، محسن ؛ دیانی، محمدحسین ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1398 - شماره 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 30 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامفولکسونومیبرچسبگذاری اجتماعیهشتگتحلیل مضمون