-
1.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
مؤلف : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد