-
1.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛ مؤلف : بهشتی، سید صمد ؛ کهنسال خوب، احسان ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1401 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 51 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:کاهشبازیافتفرهنگ شهروندیهنجارهای ذهنینگرش محیطزیستیمدیریت پسماند جامدبازاستفاده
-
3.
كاتب مسؤول : سید جعفری، سید امیر ؛ مؤلف : بهشتی مهر، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»پاییز 1400 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (25 صفحة - من 344 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:واکنشآمادگیکاهشجبران خساراتمشارکتعمومیبحرانمشارکتامامخمینیاماممدیریتمشارکت مردمیمردمامامخمینی ( ره )هـا