-
1.
مؤلف : تجلی، فاطمه ؛ اردلان، الهام ؛
مجلة:روانشناسی»بهار 1389 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیالگوهای ارتباطی خانوادهسازگاری تحصیلیجهت گیری گفت وشنودجهت گیر ی همنواییخانوادهجهتگیریارتباطاتجهتگیری همنوایی
-
2.
مؤلف : سلیمانی فر، امید ؛ شعبانی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:self-purificationuniversity studentsachievement motivationEfficacyacademic adjustment
-
3.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ منصوری، لیلا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودکارآمدینگرش مذهبیسازگاری تحصیلی
-
4.
مؤلف : اردلان، الهام ؛ حسین چاری، مسعود ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1389 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های ارتباطیدانش آموزان دبیرستانیباورهای خودکارآمدیسازگاری تحصیلیخودکارآمدیدانشآموزانپژوهشمدرسه
-
5.
كاتب مسؤول : Tamannaeifar، Mohammadreza ؛ مؤلف : Rezaei، Hossein ؛
مجلة:Practice in Clinical Psychology»Winter 2020, Volume 8 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:Personality traitsPsychological Capitalacademic adjustment