-
1.
مؤلف : بهمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیشخصیت داستانیتبلیغات بین المللیعجینشدگی مصرف کنندهکـهداسـتانتبلیغهـااســتبـاکــه
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : متقی، صنم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 481 إلی 505 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهافراترکیبدرگیری مصرفکنندهمتون تبلیغاتی