-
1.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : پسندیده، رضا ؛ مؤلف : جوهری، دکتر هادی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 140 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : شهبازی، مهری ؛ مؤلف : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 205 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : بابایی فارسانی، میثم ؛ مؤلف : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 383 إلی 407 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوری
-
5.
كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛ مؤلف : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 572 إلی 608 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریتئوری دادهبنیادمشتریمدیریتبانکمشـتری