-
1.
مؤلف : کلاگر درونکلا، میلاد ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سید محمد حسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 113 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتری،خدمات پشتیبانی،عوامل، فناوری اطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : فسنقری، الهام ؛ مؤلف : گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال
-
3.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : تفرجی یگانه، شهلا ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 138 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:استان ایلامصنایع دستیبازاریابی فرهنگیعملکرد مشتریان