-
1.
مؤلف : زمانی، عباس ؛ حسینی طبقدهی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : مؤمنی مهموئی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 130 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:الگواستقرارسازمان آموزش و پرورشسیستم مدیریت دانش
-
2.
مؤلف : علی محمدی، سعیده ؛ احمدی، عباداله ؛ امیریان زاده، مژگان ؛ كاتب مسؤول : صالحی، مسلم ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»تابستان 1400، سال دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 13 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رهبری اخلاقیرویکرد ترکیبیسازمان آموزش و پرورشمدلسازمانکارکنانمضامین
-
3.
مؤلف : سوسرائی، علیرضا ؛ امین بدیختی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سکینه ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1402، دوره بیست و یکم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 388 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:سازمان آموزش و پرورشآسیبشناسیبوروکراسی اداریبوروکراسیکارکنانآسیبسازمانآموزش و پرورش
-
4.
كاتب مسؤول : سیفی، علی ؛ مؤلف : محمودی بورنگ، محمد ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»تابستان 1402، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 13 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:سازمان آموزش و پرورششایستگی حرفه ایچارچوب شایستگی حرفهایسرگروه آموزشی
-
5.
مؤلف : Gharbi Jahromi، Mohammadreza ؛ Amirianzadeh، Mozhgan ؛ Allah Ahmadi، Ebad ؛ كاتب مسؤول : Salehi، Moslem ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 83 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:Content analysisorganizational agilityInterpretive Structural ModelVisionary LeadershipEducation Organization
-
6.
مؤلف : Amini، Esmaeil ؛ Daneshvar Harris، Zarrin ؛ كاتب مسؤول : Yari Haj Attalo، Jahangir ؛
مجلة:School administration»تابستان 1401 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 118 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:Grounded theory approachfundamental change documentEducation Organizationtransformational educational leadership