-
1.
مؤلف : کریمی، سیدبهاالدین ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ كاتب مسؤول : ادیب، یوسف ؛
مجلة:سلامت روان کودک»پاییز 1399، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 194 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتتحلیل خوشه ایسبک یادگیریپایه تحصیلیموضوع درسی
-
2.
مؤلف : ابن رومی، سمیه ؛ علی عسگری، مجید ؛ كاتب مسؤول : حسینی خواه، علی ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1398، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 128 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیکودکان پیشدبستانیسبک یادگیری
-
3.
مؤلف : باستانی، مهیار ؛ كاتب مسؤول : محمودی، امیر سعید ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1398، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:روش قیاسیسبک یادگیریروش تدریس قیاسیقیاس در فرآیند طراحی معماری
-
4.
مؤلف : جعفری، فریبا ؛ زوار، تقی ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد یادگیریجهت گیری هدف پیشرفتباورهای خود کار آمدی و دانش آموزان متوسطه
-
5.
مؤلف : حمیدی، فریده ؛ حیدری زاده شیرازی، سارا ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1394 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای فراشناختیذهن آگاهیسبک های یادگیری
-
6.
مؤلف : Farrokhi، Farahman ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:EFL contextLearning StyleTeaching MethodologySurvey Study