-
1.
كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛ مؤلف : نظری، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 45 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماتارزش درک شده
-
2.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، مریم ؛ مؤلف : یگانگی، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 4 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
3.
مؤلف : آیت اللهی، امیر حسین ؛ پیمانی زاد، حسین ؛ فهیم دوین، حسن ؛ اسداللهی، احسان ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1398 - شماره 9 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 13 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:محیطفدراسیونطول عمر قهرمانیورزشکاران تیم ملی