کلمة المفتاح دسترسی به خدمات / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی، افشین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 399 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
مؤلف : سوری، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
3.
كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛ مؤلف : نظری، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 45 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماتارزش درک شده
-
4.
كاتب مسؤول : بذر کار، اردشیر ؛ مؤلف : حاجی محمدی، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (18 صفحة - من 74 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:شهرتامنیتبانکداری اینترنتیقصد خریددسترسی به خدمات
-
5.
تحلیل میزان دلبستگی نوجوانان از محیط های عمومی شهری با تاکید بر ظرفیت اجتماعات محلی (اجتماعی- مکانی)
مؤلف : رفیعیان، مجتبی ؛ خدائی، زهرا ؛ داداش پور، هاشم ؛ تقوایی، علی اکبر ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 167 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانشهر تهراندلبستگی به مکاندسترسی به خدماتظرفیت اجتماعی و مکانی
-
6.
مؤلف : بهرامی، مهدی ؛ سهرابی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات امنیت اجتماعی»بهار 1388 - شماره 17 ISC (26 صفحة - من 77 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییرفتاررضایتمندیسرعتصداقتپلیسدفتدسترسی به خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)