کلمة المفتاح ویژگی خدمات / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی، افشین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 399 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
مؤلف : سوری، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
3.
كاتب مسؤول : فیض اللهی، صادق ؛ مؤلف : حیدری، حسینعلی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحة - من 28 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات