کلمة المفتاح نیاز مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فیض اللهی، صادق ؛ مؤلف : حیدری، حسینعلی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحة - من 28 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
مؤلف : عبدی، داود ؛ انویه تکیه، لورنس ؛ كاتب مسؤول : مرادی، مهدی ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1398 - شماره 35 التصنيف B (Azad University/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری جامعبانک ملی ایرانتحلیل تمنیاز مشتریانخبرگان صنعت حوزة بانکداری