کلمة المفتاح مديريت رابطه با مشتري / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی، افشین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 399 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
مؤلف : محمدی شیرمحله، محمدحسین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (11 صفحة - من 3130 إلی 3140 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت رابطه با مشتری
-
3.
مؤلف : سوری، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
4.
مؤلف : کاظمی، مهدی ؛ توکلی زاده راوری، محمد ؛ تویسرکانی راوری، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1391 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 493 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:نظرعلائق خبريمخاطبان خبراشاعه گزينشي اطلاعاتمديريت رابطه با مشتري