-
1.
مؤلف : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ عابدینی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیفرهنگ سازیبازیهای رایانهایتمایل به خرید
-
2.
مؤلف : گرانمایه، مریم ؛ كاتب مسؤول : گرانمایه، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:قیمتبازاریابی خدماتمکانآمیخته بازاریابیارتقاءمحصول