-
1.
مؤلف : عسگری، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»زمستان 1398، دوره نهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 1131 إلی 1166 )
الکلمات المفتاحية:آموزش زباننقش مدرستوانایی های متفاوتهوشمندی های چندگانهتکلیف کلاسیبرگه خودآزماییزبانآموزانزبانکلاسبـازبـانبـهمدرس
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، شراره ؛ صمیمی، فضلالله ؛ كاتب مسؤول : افراز، شهرام ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1399، دوره دهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:هویت فرهنگیهوش چندگانهیادگیری زبان انگلیسیپیشرفت زبانیزبان آموزان زبان انگلیسی
-
3.
كاتب مسؤول : مهدوی، مجتبی ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ صالحی، کیوان ؛ مقدم زاده، علی ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»زمستان 1400 - شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 15 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:هوشمقیاسهوشهای چندگانهدانشآموزان دورۀ اول ابتدایی
-
4.
مؤلف : Savojbolaghchilar، Sanam ؛ Seifoori، Zohreh ؛ Ghafoori، Nasser ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2020, Volume 39 - Number 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 169 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:vocabulary learningindividual differencesMultiple intelligencesMultiple Intelligence-Oriented TasksThematic Clustering