-
1.
مؤلف : افچنگی، سمیه ؛ هادوی، سیده فریده ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 63 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندرضایت مندیایروبیکتمایل حضور مشتریان
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ زحمت کش سردوراهی، علی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1391 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی رابطه مندتاپسیس فازی
-
3.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : مولایی، لیلا ؛ میداندار، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی رابطهمندعملکرد کسبوکارصنعت مشاوره شغلی و کاریابی
-
4.
مؤلف : Rajabipoor Meybodi، Alireza ؛ mortazavi، saeed ؛ KafashPoor، Azar ؛ Lagzian، Mohammad ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Junuary 2016, Volume 9 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:Relationship MarketingCommunal contractsPsychological contractsRelational contractsTransactional contractsPCRelationshipPsychological ContractAfterJournalUniversityTransactionalHuman Resource Management
-
5.
مؤلف : Abdolvand، Neda ؛ Baradaran، Vahid ؛ Albadvi، Amir ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 567 إلی 588 )
الکلمات المفتاحية:customer activityCustomer Lifetime Value (CLV)customer retentionRelationship MarketingCLVCustomer Lifetime ValueActivityAHPRetention