-
1.
مؤلف : Farokhipour، Sajjad ؛ Rafiei، Mohsen ؛ Sharyfi، Masomeh ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی قرآن»Spring & Summer 2019 - Number 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 93 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:The holy QuranZPDReading FluencyDynamic InterventionMediated Learning
-
2.
مؤلف : هماوندی، مهنوش ؛ رضایی، محمدجواد ؛ مزدایسنا، گلنار ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»تابستان 1396 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 97 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی پویادامنه رشد تقریبیآگاهی صرفی زبان آموزانتکواژشناسی