Abstract:
سازمان ها بر اساس ارزشها و معیارهای کاربران وجود دارند و نه برای معیارهای شخصی و انفرادی. آنها
با استفاده از همین ارزشها و منابع فکری اعضای خود، کالا و خدماتشان را ارائه میدهند. این مقاله به
بررسی روایات فکری و مدل پهنای باند ذهن با بهره گیری یک تیم از مدیران شرکتی می پردازد. نتایج و
بینش در مورد مفاهیم کلیدی در این مدل شرایطی را ایجاد میکند که مفهوم کلی را مورد بازبینی قرار
دهیم، و همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات و نتایج IB دارای حد و مرز مشخصی می باشد. در حالی که
لازم است تحقیقاتی گسترده تری انجام شود، با این حال نگاه و تئوری بنیان های IB را ابداع کردیم و در
این مقاله ما نقشه گنجی ارائه نموده ایم که در آینده سبب میشود تحقیق بر روی رابطه خلق ارزش و
پهنای باند ذهنی افراد کشف و بررسی شود
Machine summary:
در تلاش براي درک بهتر اين که چگونه سازمان ها سرمايه فکري خود را مستقر مي کنند و اينکه چگونه اين استقرار را مي توان به شکلي موثرتر انجام داده اند، محققان به طور موثر شروع به بررسي مفهوم پهناي باند ذهني يک فرد کرده اند (٧.
درک پهناي باند فکري ممکن است بينش را در مورد اينکه چگونه سازمان ها ارزش بيشتري را با استفاده از داراييهاي فکري موجود ايجاد مي کنند، ارائه مي دهند.
اين ممکن است راه هايي را براي استفاده از ابتکارات مديريت دانش جداگانه و ابتکارات فناوري همکاري در راه هايي که توانايي سازمان براي ايجاد ارزش را افزايش مي دهد، ارائه دهد.
در شکل اوليه ، به نظر مي رسد که اين مدل براي درک اينکه چگونه سازمان ها از فن آوري براي بهره برداري از سرمايه معنوي خود براي ايجاد ارزش استفاده مي کنند، مفيد است .
با يک سلسله مراتب درک به عنوان محور عمودي ، اين مدل ممکن است به يک راهنما براي تصميم گيري درباره اينکه چه نوع فن آوري ها بايد ايجاد شود تبديل مي شود.
با توجه به پاسخ هاي افتراقي به Data١ و ديگر سوالات داده ، با اين حال ممکن است مديران يک تعريف شفاف از کلمه "data" را درک کنند.
اين نشان مي دهد که ممکن است در سطوح اطلاعات و سطح خرد بيشتر از آنچه که در سطح داده انجام مي شود، نياز به درک داشته باشند.