Abstract:
اینترنت اشیاء (IoT) اقلام خانگی معمول را شامل میشود که در اصل به اینترنت متصل نیستند و سپس اتصال این اشیاء از قبیل تلفنهای همراه را مستقیما با اینترنت برقرار میکند IoT وعده میدهد که شیوههای تعامل مردم با یکدیگر در جامعه را از طریق رسانههای اجتماعی متحول میکند که در این مقاله به این مساله پرداخته شده است. استفاده از تجهیزات مختلف در اینترنت اشیاء باعث به وجود آمدن مقدار زیادی داده خواهد شد. تحلیل و بررسی این اطلاعات و پیدا کردن همبستگی بین آنها، می تواند روشهای تبلیغات و هدفمندی خدمات را تغییر دهد. به عنوان مثال با جمع آوری دادههای مربوط به لوازم الکترونیکی، میتوان علاقه مردم به برخی از محصولات و شیوه استفاده از آنها را بهتر درک کرد و برنامههای بلند مدت و پرسودتری، برای تولید محصولات جدید و ارائه تبلیغات بدست آورد.
The Internet of Things (IoT) consists of common household items that are primarily connected to the Internet and then direct these objects from mobile families to the Internet, which the IoT allows to track the way people interact in society. They are evolving through social media. He points out that this article addresses this issue. The use of different equipment in the Internet of Things will create a large number. Analyzing this information and finding correlations between them can change advertising methods and targeted services. For example, by providing data related to electronics, people can be selected for some products and ways to use them, and create longer-term and more profitable plans to produce new products and advertise.
Machine summary:
به عنوان مثال با جمع آوري داده هاي مربوط به لوازم الکترونيکي، ميتوان علاقه مردم به برخي از محصولات و شيوه استفاده از آنها را بهتر درک کرد و برنامه هاي بلند مدت و پرسودتري، براي توليد محصولات جديد و ارائه تبليغات بدست آورد.
توانايي اينترنت اشيا براي رديابي پارامترهاي فيزيکي مختلف مانند مکان ، حرکت و فعاليت هاي کاربر، به شرکت هاي رسانه اي و سرگرمي کمک مي کند تا دانش خود را در مورد مشتريان غني تر کنند و با ارائه محتواي شخصي شده ، درآمد تبليغاتي را افزايش دهند.
فوايد اينترنت اشيا براي رسانه ها ظهور تبليغات هدفمند شرکت هاي رسانه اي مي توانند با استفاده از داده هاي جمع آوري شده از حسگرها، مشتريان را با تبليغات شخصي سازي شده بر اساس نيازهاي فوري آنها هدف قرار دهند.
با استفاده از اين اطلاعات ، شرکت هاي رسانه اي مي توانند نيازهاي نوظهور مشترياني را که هدف قرار مي دهند، درک کنند و تبليغات خود را براي آنها تنظيم کنند.
ارائه دهندگان مختلف SaaS مانند Visible و Radian٦ به طور فزاينده اي به نظارت بر رسانه هاي اجتماعي روي مي آورند تا داده هاي مصرف کننده را جمع آوري کرده و با کمک دستگاه هاي متصل به اينترنت اشياء آنها را در زمان واقعي به مشتري خود تحويل دهند.
نتيجه گيري دستگاه هاي اينترنت اشيا يک کانال مهم براي تعامل مستقيم با مصرف کننده براي شرکت هاي رسانه اي و سرگرمي است .