![115](/view/entityimage/pageimage/emo.gif?articleid=1973624&number=39&pagenumber=115&language=en)
Writer: امامی، مرتضی ؛ زرگر، سید محمد ؛
Corresponding Author: وکیل الرعایا، یونس ؛
اقتصاد و مدیریت شهری تابستان 1401 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 115 to 138 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/ESH.gif)
Keywords: عملکرد برند میک مک جهت گیری کارآفرینانه مناب انساانی شارکت هاا ی کوچاک و متوساط رویکارد سااختار ی تفسیری منابع انسانی جهت گیری کارآفرینانه شرکت های کوچک و متوسط Small and Medium-Sized Companies Structural-Interpretive Technique (ISM) MICMAC Brand performance رویکرد ساختاری- تفسیری تحلیل میک مک عملکرد برند entrepreneurial orientation human resources
- Download citation file :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![115](/view/entityimage/pageimage/emo.gif?articleid=1973624&number=39&pagenumber=115&language=en)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.