Abstract:
در نوامبر سال 2022، ده سال از سقوط کمیسیون حسابرسی در انگلستان، سپری میشد. در آن زمان، مباحث زیادی در محیط عملیاتی، ارائه گردید که در این میان حسابرسی دولت محلی برای برجسته نمودن پراکندگی سیستمی و همینطور ایجاد یک رویکرد جایگزین، مطرح گردید. در فراخوان اخیر، کمیسیون اروپا شواهدی از گزارشگری شرکتی ارائه داده که کیفیت شرکتها را بهبود میبخشد. سه ستون برای گزارشگری شرکتی موثر، تعیین شده است: حاکمیت شرکتی، حسابرسی قانونی و نظارت توسط نهادهای دولتی که این مسئله در منطقه بریتانیا مطرح شده و جایگزین مقررات میشود. این ابتکار نیازمند یک رویکرد کلنگرانه برای تایید اصلاحات است و در عین حال وابستگیهای متقابل بین اجزای سیستم را نیز به رسمیت میشناسد. در حال حاضر انگلستان سیستمی دارد که در آن مقامات دولت محلی بر به موقع بودن و حسابرسان بر کیفیت و ارزیابیهای مناسب تمرکز دارند. این کشور به تعادل بهتری با هر دو طرف پاسخگو برای کیفیت و گزارشگری مالی به موقع، نیازدارد. موارد زیادی در این رویکرد مطرح میشود که ممکن است هنگام رسیدگی به مشکلاتی که در حال حاضر، سیستم حسابرسی محلی در انگلستان با آن مواجه است، مورد استفاده قرار گیرد. انتصاب شورای گزارشگری مالی (FRC)، در نهایت مبین یک نهاد مرجع برای حسابرسی، گزارشگری و مباحث حاکمیتی است. این شورا به عنوان رهبر سیستم، گامهای مهمی را برداشته ولی انجام همه مراحل، چندان کار آسانی نیست و تغییرات ضروری در سیستم حسابرسی انگلستان را نمیتوان به صورت همه جانبه و یک دفعه انجام داد.
In November 2022, ten years will pass since the fall of the audit commission in England. At that time, many discussions were presented in the operational environment, among which the audit of the local government was proposed to highlight the systemic fragmentation and also to create an alternative approach. In a recent call, the European Commission presented evidence of corporate reporting that improves their quality. Three pillars have been established for effective corporate reporting: Corporate governance, statutory audit and supervision by government institutions that this issue is raised in the UK region and replaces regulations. This initiative requires a holistic approach to approve reforms while also recognizing the interdependencies between system components. Currently, England has a system where local government officials focus on timeliness and auditors on quality and appropriate assessments. It needs a better balance with both parties accountable for quality and timely financial reporting. There is much to be said in this approach which may be used when dealing with the problems currently facing the local audit system in England. The appointment of the Financial Reporting Council (FRC) ultimately represents a reference body for auditing, reporting and governance issues. As the leader of the system, this council has taken important steps, but doing all the steps is not an easy task, and the necessary changes in the UK audit system cannot be done all at once.
Machine summary:
١ رييس اسبق مؤسسه رسمي ماليه و حسابداري بخش عمومي (CIPFA) ٢ کميته انتصابات حسابرسي بخش عمومي (PSAA) 1 45 3 Local Government Finance Act دولت محلي، منازعاتي با استخدام و حفظ افراد و توان عملياتي آنها در طي زمان دارند که در مسائل مالي موجود در جوامع ، صحيح بوده و فضاهاي خدمت رساني ديگري را نيز شامل ميشود (Solace،٢٠٢٢١).
1 46 ١ شبکه اعضاي دولت محلي و متخصصان بخش عمومي (Solace) ٢ شوراي گزارشگري مالي (FRC) برمبناي موقعيت کنوني، در صورتي که يک نهاد دولت محلي، يک پيش نويس از صورت هاي مالي را تا "٣١ مي " هر سال منتشر نمايد و يک مجموعه صورت هاي مالي تأييد شده وجود داشته باشد، در حالي که لزوما اين صورت مالي تا ٣٠ سپتامبر بصورت حسابرسي نشده منتشر گردد، وي به تعهدات قانوني خود براي دوره ٢٠٢٢ تا ٢٠٢٧ عمل خواهد نمود.