Abstract:
این مقاله به مفهوم چند وجهی یادگیری شخصی می پردازه که شامل آموزش فردی, ادغام فناوری تطبیقی,» و رویکردهای آموزشی دانش آموز محور می شود. این بحث به بررسی چشمانداز در حال تکامل آموزش میپردازد. جایی که تجارب یادگیری متناسب با نیازها و ترجیحات دانشآموزان متفاوت است. با بررسی اصول یادگیری شخصی, این مقاله بررسی میکند که چگونه مربیان میتوانند از فناوریهای تطبیقی برای ایجاد محیطهای یادگیری پویا استفاده کنند که استقلال و مشارکت دانشآموز را تقویت میکند. علاوه بر این این مقاله نقش آموزش فردی را در بهینهسازی نتایج یادگیری و ارتقای موفقیت تحصیلی مورد بررسی قرار میدهد. این مقاله از طریق کاوش در رویکردهای دانشآموز محورء پتانسیل تحولآفرین یادگیری شخصی را در پرورش مهارتهای تفکر انتقادی» پرورش خلاقیت و افزایش تجارب آموزشی کلی نشان میدهد. این مقاله با ترکیب بینشهای حاصل از تحقیقات و بهترین شیوهها در یادگیری شخصیشده» مروری کلی از استراتژیها و روشهایی آرائه میدهد که این پارادایم آموزشی مترقی را تشکیل میدهند و آینده یادگیری و آموزش را در یک اکوسیستم شخصی شده و یادگیرنده محور شکل میدهند.