![1116](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=2147401&number=10&pagenumber=1116&language=en)
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مشتری از طریق متغیر میانجی تصویر ذهنی از برند Journal Article
Writer: زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking International (11 page(s) - From 1116 to 1126 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
Keywords: ارزش ویژه برند تصویر ذهنی از برند قصد خرید مشتری
- Download citation file :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1116](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=2147401&number=10&pagenumber=1116&language=en)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.