غافل از اینکه تبلیغ واقعی و پایدار آن تلاشی است که با تفکر و اندیشه و رفع واقعی معایب و مشکلات مزمن و تکراری، بهبود کیفیت و نوآوری،بتواند ظرف چند سال تبلیغ هم آمد،نیامد دارد آینده صدای کیفیت و خدمت واقعی به مشتری را نه به گوش ایرانیان که به گوش جهانیان برساند.
به هر جهت موضوع را که پیمیگیرد متوجه میشود که این تولیدکننده به توصیه مشاوران تبلیغاتی برای رهایی از کالاهای انباشته شده خود دست به تبلیغ میزند آن هم از نوع تلویزیونی آن، به سبک همه تبلیغات تلویزیونی تصویرهای زیبا و دورنمائی از محصول موردنظر با شعاری که در متن موزیک ملایمی دعوت به اطمینان و ترغیب به خرید میکند و در پایان هم اعلام آدرس و شماره تلفنهای دفتر مرکزی و کارخانه.
اما ناباورانه خود را با مصرفکنندهای عصبانی،خشمگین و ناراضی دستبهگریبان میبیند که دست از دهان برداشته و هرچه بد و بیراه است نثار ایشان و کارخانه ایشان و مدیریت ایشان میکند و از جمله به او میگوید:«خجالت نمیکشید که برای این جنسهای بنجل تبلیغ هم میکنید.