"برخی از آسایشپذیران این مجموعهی عظیم در گفتوگوی خود اظهار داشتند که هیئتمدیره و مدیران مجموعه و افراد خیر و نیکوکاری که تعداد آنها از هزاران نفر نیز فزونی میگیرد،آنچنان شایسته و بزرگوار و پاک و پرهیزگار هستند که به (به تصویر صفحه مراجعه شود) رایگان به خدمات شبانهروزی مشغولند و همهچیز خود را وقف بهتر شدن اوضاع این مجموعه کردهاند،اما،اما اگر با حضور خود در مراکز خدماتی و نظافتی و بهداشتی و تغذیه و آشپزی و نشستن و صحبت کردن و به درددل دردمندان گوش دادن،اوقاتی از روزهای خود را در بین آسایشپذیران سپری کنند،شاید بسیاری از تنگناهایی که اینک موجود است و باعث به هدر رفتن وقت و هزینه و سرمایه و مهمتر از همه، امانتها و سپردهها و هدایای بیریای مردم میشود،جلوی بسیاری از هزینههای غیر ضروری گرفته شده و اعتبار خدماتی این سازمان نیکوکاری از آنچه که هست برتر و بالاتر برود."