"بهعنوان یک هنرمند میتوانم به این چند وجه قوی در آثارش اشاره داشته باشم:اصالت فرم وجه غالب آثار اوست.
هر فضای منفی-بجز کارکردش بهعنوان یک فضای منفی-نقش اساسی را در تعریف فضاهای مثبت و منفی پیرامونش بر عهده داشت و همین نکته به صورت یک امضا موجب افتراق آثار وی با آثار هنرمندانی شد که تلاش میکردند از سبک او کپی کنند.
اما بهعنوان یک سرامیست مایلم به استفادهء درست از مدیوم گل بهعنوان متریال اصلی آثارشان اشارهای داشته باشم:بهطور قطع،کل مناسبترین ماده برای به ثمر رسیدن طراحیها و ایدههای ایشان بود.
قابلیتهای این ماده به تنهایی قادر بود تمامی پیچیدگیهای اثر را پوشش دهد؛ چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ حسی.
به همین دلیل هم بوده که ایشان از این ماده به عنوان پرمصرفترین مدیوم بهره جسته است.
یادم میآد،جوری از گل حرف میزد،طوری گل رو توی دستش ورز میداد،انگار که یه بچهست و داره بازی میکنه(همیشه یه تیکهء کوچیک گل تو دستش بود و باهاش بازی میکرد،انگار که تسبیحشه)."