"قسمت دوم برنامه نیز شامل دوقطعه بدون متر میزان آزاد(فانتزی Fantasia ) بود و در حقیقت کاتالوگ تمهای ایرانی بر روی دستگاههایی از موسیقی ایرانی بود که 100 سال است اساتید ایرانی در همین سهدستگاه ماهور و دشتی و چهارگاه قلمفرسایی میفرمایند و کسی هم نیامده که مثلا پیانو را دستکاری کند تا بشود Prepared Piano (یعنی ابزاری نظیر چوب،پاککن،شانۀ سر و غیره میان سیمهای پیانو گذاشته شود)یا اینکه به جز تبدیل Si بمل به Si کرن بلای دیگری سر کوک سیمها درآورد و پیانو را میکروتن کوک کند مگر جناب فلان استاد خونش به جوش نیاید!بههرحال ردپاهای«شوپن»و«ملک اصلانیان»و«خاچاطوریان»و«راخمانینف» در خط خط دوفانتزی مشهود است و کار جدیدی دیده نشد،میشد نوآنس و دینامیسم را در قطعۀ دوم و در موقع استیناتوهای دست چپ یعنی همان فیگورهای تکرار شوندۀ شبه«پاساکالیا»یی به صورت mp (متسوپیانو یا نیمه ضعیف)اختیار کرد تا ملودیهای زیبایی که دست راست اجرا میکرد بیشتر نمود یابد،هارمونی دیسونانس اینجا و آنجا خوشبختانه شنیده میشد که خدا را شکر کردیم نوازنده با موسیقی معاصر آشنایی دارد ولی کلا تفکر تونال را ترجیح میدهند."