Machine summary:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود)هرکدام از این الگوها را میتوانیم جداگانه تدریس کنیم.
(به تصویر صفحه مراجعه شود)همانطور که ملاحظه میفرمایید با آشنایی با این الگوهادانشآموزان بتدریج ما مواد استثنایی از قبیل کلماتی که در داخلپرانتز رفتهاند نیز آشنا میشوند.
الگوی کلمات تکهجایی با مصوت بلند(واکه مرکب)را نیز بهصورت زیر میتوانیم نشان دهیم.
(به تصویر صفحه مراجعه شود)الگوی فوق نیز میتواند مبنای تمرینهای املایی قرار گیرد مثال: (به تصویر صفحه مراجعه شود)*در این الگو کلمه said استثناست و بایستی بدان اشاره شود.
هنگامی که دانشآموزان برای هر الگو تعداد قابل توجهی کلمهآموختند میتوانیم آنها را به صورت یک درس املاء ارائه کنیم بطوریکه ارتباطمیان حروف و صداها بخوبی نمایانده شود.
(wood,foot,stood,good,book) دردسته دیگری از کلمات صدای (moon,choose,tooth,food) این دو الگو را ابتدا جداگانه تدریس میکنیم و سپس در فرصتی دیگر آنها را بههم ارتباط میدهیم و در مراحل بعد کلماتی نظیر flood و blood را که موارداستثنایی الگوی فوق میباشند را نیز ارائه دهیم."