Journal (Article count) |
---|
Conference همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
International 2 |
-
1.
Writer : خورسندی، اشکان ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (8 page(s) - From 840 to 847 )
-
2.
Writer : خورسندی، اشکان ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (9 page(s) - From 849 to 857 )
Keywords:رقابترضایت مشتریانعملکرد مالیسیستم مدیریت کیفیتایزو 9000