Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 53 |
علوم اجتماعی 4 |
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
تاریخ 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 70 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 11 |
ب 11 |
الف 2 |
Scientific-Progrative 1 |
-
31.
Writer : نثری، شبنم ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ آرمند، محمد ؛ رضایی، عیسی ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»زمستان 1391 - شماره 27 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 82 to 98 )
Keywords:نگرشيادگيريكتاب الكترونيكيطراحي كتاب الكترونيكيطراحیاطلاعاتدانشجویانبـا
-
32.
Writer : نصر، احمد رضا ؛ جمالی زواره، بتول ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
Journal:نامه آموزش عالی»تابستان 1391 - شماره 18 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 45 to 66 )
Keywords:کتاب درسی دانشگاهیویژگی های ساختاریتالیف کتاب درسیویژگی های نگارشیUniversity textbookWriting textbookWriting characteristicsStructure characteristicsدانشجویانکتابنگارشیپژوهشساختاریمصاحبهبـه
-
33.
Introducer : آرمند، محمد ؛
Journal:رشد معلم»اردیبهشت 1391 - شماره 266 (5 page(s) - From 29 to 33 )
-
34.
Writer : رضائی، عیسی ؛ نثری، شبنم ؛ آرمند، محمد ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1390- شماره 24 ISC (14 page(s) - From 81 to 94 )
Keywords:کتاب درسی دانشگاهیارتباط گراییدانش ارتباطییادگیری توزیع شدهیادگیری شبکه ایاطلاعاتدانشنظریه ارتباط گراییهـانظریهشبکه
-
35.
Writer : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (19 page(s) - From 19 to 37 )
Keywords:ویژگیهای روان شناختیکتاب درسی دانشگاهیتالیف کتاب درسی دانشگاهیمحتوای کتاب درسی دانشگاهیدانشجویاندانشروانبـهکتابهای درسیکتابهـای درسی
-
36.
Writer : یارمحمدیان، محمد حسین ؛ آرمند، محمد ؛ زارعی، هاجر ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (23 page(s) - From 38 to 60 )
Keywords:معیارهای ارزیابیکتاب درسی دانشگاهیچک لیستشاخصهای مطلوبکتابهای درسیکتـاب درسیکتابهای درسی دانشگاهیارزیابیپژوهشبـه
-
37.
Writer : سراجی، فرهاد ؛ آرمند، محمد ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»بهار 1389 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 29 to 52 )
Keywords:برنامه درسیوضع مطلوببرنامهریزی درسیوضوع موجودخلأ در پژوهشهای برنامهریزی درسیCurriculumCurriculum developmentcurrent situationdesiredپژوهشرشته برنامهریزی درسیبرنامهریزی درسی در ایرانخلأ
-
38.
Writer : آرمند، محمد ؛ مهر محمدی، محمود ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»تابستان و پاییز 1388 - شماره 13 و 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 25 to 62 )
Keywords:تربیت اخلاقیتربیت منشالگوی تربیت منشرویکردهای تربیت اخلاقیدیدگاه علامه طباطباییcharacter educationAllamah TabatabaeiThomas Lickonaتربیتعلامه طباطباییدانشآموزانمعلم
-
39.
تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
Writer : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار 1388 - شماره 21 ISC (19 page(s) - From 31 to 49 )
Keywords:کتاب درسی دانشگاهیویژگیهای کتاب درسی مطلوبتألیف کتاب درسیمحتوای کتاب درسیمحتوادانشدانشجویاناطلاعاتکتابهای درسیرشتههای علوم تربیتیمصاحبه
-
40.
Introducer : آرمند، محمد ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»زمستان 1387 - شماره 20 ISC (12 page(s) - From 145 to 156 )
Keywords:کتاب درسی دانشگاهیساختار کتب درسیاهداف یادگیریطراحی کتابکتابکتاب درسیتصاویرآموزشکیفیتطراحیدانشجویان