موسی پور، نعمت الله/ 163 Article
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 105 |
علوم اجتماعی 28 |
میان رشته ای 12 |
روانشناسی 10 |
مدیریت 3 |
حوزه سلامت 2 |
ادبیات و زبانها 2 |
علوم سیاسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 162 |
Arabic 1 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 65 |
ب 36 |
الف 13 |
ج 7 |
د 6 |
Scientific-Progrative 2 |
-
1.
Writer : متحیرپسند، رقیه ؛ تورانی، دکتر حیدر ؛ موسی پور، دکتر نعمت الله ؛ Corresponding Author : فتحی واجارگاه، دکتر کوروش ؛
Journal:تعلیم و تربیت»بهار 1403 - شماره 157 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 7 to 28 )
Keywords:یادگیری حرفهای توسعه حرفهایهنرآموزان فنی و حرفهاییادگیری مبتنی بر محیط کارvocational learningtechno-vocational learnerswork environment based learningvocational development
-
2.
Corresponding Author : احمدی، وحید ؛ Writer : موسی پور، نعمت الله ؛ بهاروند، زهرا ؛
Journal:راهبردهای نوین تربیت معلمان»بهار و تابستان 1403 - شماره 17 ، ج (Ministry of Science (15 page(s) - From 208 to 222 )
Keywords:کارایی درونیکارایی بیرونیارزیابی کاراییاثربخشی برنامه درسیFarhangian UniversityEducational EfficiencyMaster CourseEvaluationcurriculum planning
-
3.
Corresponding Author : موذن زاده، معصومه ؛ Writer : موسی پور، نعمت الله ؛ نصری، صادق ؛ صفرنواده، مریم ؛
Journal:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1403، دوره چهاردهم - شماره 1 ، B (Azad University/ISC (36 page(s) - From 148 to 183 )
Keywords:خلاقیتپیشرفت تحصیلیتفکر خلاقراه حلهای چندگانهآموزش ریاضی.Multiple Solution TasksAcademic AchievementCreative ThinkingCreativityMathematics Education
-
4.
بازتحلیل پژوهشهای «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتابشناختی بر اساس دادههای «پایگاه علم »
Writer : فهیم، نعیم ؛ سماوی، عبدالوهاب ؛ Corresponding Author : موسی پور، نعمت الله موسی پور ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»بهار 1403 - شماره 72 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 221 to 250 )
Keywords:آموزش همتاParam>تحلیل کتاب شناختی <پایگاه علم <"peer tutoring""bibliometric analysis""web of science"
-
5.
Writer : شمشیرگران، سیده فاطمه ؛ عربزاده، مهدی ؛ افکاری، فرشته ؛ Corresponding Author : موسی پور، نعمت الله ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1403 - شماره 55 ، A (Azad University/ISC (22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:سواد تربیتی -رسانه ایآماده سازی درساجرای درسارزشیابیEvaluationMedia DidacticaLesson preparationlesson implementation
-
6.
Writer : عیاری، لیلا ؛ Corresponding Author : موسی پور، نعمت الله ؛
Journal:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1402، دوره اول - شماره 2 (32 page(s) - From 191 to 222 )
Keywords:آموزش نیکوکاریسیاستهای آموزش نیکوکاریواقعیتهای آموزش نیکوکاری دوره ابتداییاسناد بالادستیupstream documentsEducation of Philanthropypolicies of education of Philanthropyfacts of education of Philanthropy in elementary schoolنیکوکاریآموزشکودکانکارپرورشخدادینیهدیه
-
7.
Writer : بهادری، بهناز ؛ باقری، خسرو ؛ Corresponding Author : نیک نام، زهرا ؛ موسی پور، نعمت الله ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1402 - شماره 69 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 1 to 36 )
Keywords:تعامل تربیتیتعامل معلم- شاگردپژوهش کلاس درستعامل ناهمترازteacher-student interactioneducational interactionclassroom studyasymmetrical interactionمعلمکلاستعاملدانشدانشآموزانکلاس درستعامل معلمعاملیتکـلاسبـه
-
8.
Corresponding Author : بهادری، بهناز ؛ Writer : نیکنام، زهرا ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ باقری نوع پرست، خسرو ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1402 - شماره 77 ، A (Azad University/ISC (19 page(s) - From 72 to 90 )
Keywords:اصول تربیتیکلاس درسبرنامه درسی اجرا شدهتعامل ناهمترازنظریه انسان عاملImplemented Curriculum. Asymmetrical Interaction“Human as an agent” Theoryeducational principlesclassroom
-
9.
Writer : موذن زاده، معصومه ؛ نصری، صادق ؛ صفرنواده، مریم ؛ Corresponding Author : موسی پور، نعمت الله ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1402 - شماره 77 ، A (Azad University/ISC (22 page(s) - From 16 to 37 )
Keywords:تفکر خلاقآموزش ریاضیراه حله ای چندگانهMultiple solutions tasksCreative ThinkingMathematics EducationProblem Posing
-
10.
Writer : مهدوی، نسرین ؛ عطاران، محمد ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ Corresponding Author : نیکنام، زهرا ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science (33 page(s) - From 321 to 353 )
Keywords:آموزشگراندانش پداگوژی محتواکنش حرفه ایthe professional ,actionprofessorse, pedagogy content knowledge