سلسبیلی، نادر/ 16 Article
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 13 |
علوم اجتماعی 3 |
Language (Article count) |
---|
Persian 16 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 8 |
ب 2 |
ج 1 |
-
1.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 50 to 74 )
Keywords:ارزشیابی دورهایآسیبهای دستخطآموزش خط تحریریبرنامه درسه فارسی دوره ابتداییFarsi language arts curriculumFirst cycle of primary schoolHandwriting instructionTahriri handwriting injuriesخط تحریریفارسیآموزشمعلمانارزشیابیدانشآموزانبرنامۀ درسی فارسی
-
2.
Writer : سلسبیلی، دکتر نادر ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1399، سال هشتم - شماره 15 ، ب (Ministry of Science (44 page(s) - From 107 to 150 )
Keywords:مهارت های زبانیمولفه های برنامه درسیویژگیهای برنامه درسی مرجع زبان آموزیچارچوب مرجع زبان آموزی در نگاهی جهانیزبان اموزی فارسی دوره اول ابتداییlanguage arts curriculumreference characteristicsfirst-cycle of primary schoolprimary schoolcurriculum components
-
3.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:تعلیم و تربیت»بهار 1396 - شماره 129 ، ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 93 to 114 )
Keywords:نیازسنجیآسیب شناسیبرنامه درسی ملی جمهوری اسلامیمراحل و روند تدوین سند برنامه درسی ملیکمیته تدوینمصاحبه با دست اندرکارانسند برنامه درسی ملیبرنامه درسی ملیتدوینمصاحبهجمهوری اسلامی ایران
-
4.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1395، سال چهارم - شماره 8 (40 page(s) - From 119 to 158 )
Keywords:برنامه درسی ملیتجارب نظامهای آموزشی جهانیبرداشت و مفهوم سازی برنامه درسی ملیارزیابی ویژگی های اساسیبرنامه ریزی درسی مبتنی بر مدرسهدیدگاههای برنامه درسیSchool Based Curriculum Developmentconceptions and practicesGlobal education systems experiencesAssessing main characteristicsCurriculum orientationsNational Curriculum
-
5.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1395 - شماره 41 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 65 to 98 )
Keywords:مطالعات برنامه درسیسند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامیدیدگاههای برنامه درسیملاکهای ارزیابی برنامه درسی ملیNational Curriculum Documenttheoretical basis of curriculum designscriteria for assessing national curriculumCurriculum orientations
-
6.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:تعلیم و تربیت»تابستان 1393 - شماره 118 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 63 to 92 )
Keywords:national identityNational Curriculumhomogenizationlearning improvementIslamic Republic's national curriculum
-
7.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:تعلیم و تربیت»تابستان 1391 - شماره 110 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 9 to 36 )
Keywords:زبان آموزیبخوانیم و بنویسیمموقعیتها و فعالیتهای یادگیریبرنامه درسی فارسی دوره ابتداییتقویت خلاقیتشاخص های پرورش خلاقیت
-
8.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:تعلیم و تربیت»بهار 1390 - شماره 105 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (4 page(s) - From 7 to 10 )
-
9.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:تعلیم و تربیت»پاییز 1389 - شماره 103 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 121 to 148 )
Keywords:روش های تدریسنقد و ارزیابییاددهی یادگیریمقاله های فصلنامه تعلیم و تربیتمعیارهای تحلیل و ارزیابی
-
10.
Writer : سلسبیلی، نادر ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 7 to 46 )
Keywords:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده