طاهرخانی، معصومه/ 38 Article
Journal (Article count) |
---|
Journal بورس 37 |
Journal مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 38 |
-
1.
Writer : طاهرخانی، دکتر معصومه ؛ گلبازخانی پور، علی ؛
Journal:بورس»اسفند 1401 و فروردین 1402 - شماره 212 و 213 (6 page(s) - From 28 to 33 )
-
2.
Interviewer : طاهرخانی، معصومه ؛ Inverviewee : محمدی، دکتر شاپور ؛
Journal:بورس»اردیبهشت 1398 - شماره 166 (5 page(s) - From 16 to 20 )
-
3.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛ حیاتی، منیژه ؛
Journal:بورس»بهمن 1397 - شماره 163 (7 page(s) - From 62 to 68 )
-
4.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛
Journal:بورس»آذر و دیماه 1397 - شماره 161 و 162 (4 page(s) - From 50 to 53 )
-
5.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛
Journal:بورس»مهر 1397 - شماره 159 (6 page(s) - From 30 to 35 )
-
6.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛
Journal:بورس»مهر 1397 - شماره 159 (6 page(s) - From 36 to 41 )
-
7.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛
Journal:بورس»شهریور 1397 - شماره 158 (10 page(s) - From 44 to 53 )
-
8.
Writer : حیاتی، منیژه ؛ طاهرخانی، معصومه ؛
Journal:بورس»مرداد 1397 - شماره 157 (28 page(s) - From 48 to 75 )
-
9.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛
Journal:بورس»تیر 1397 - شماره 156 (2 page(s) - From 110 to 111 )
-
10.
Writer : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 page(s) - From 76 to 89 )
Keywords:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریانcustomer satisfactionquality of serviceE BankingE services