keyword customer satisfaction / (262 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی Ranking ملی (8 page(s) - From 776 to 783 )
Keywords:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
2.
Writer : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی Ranking International (12 page(s) - From 735 to 746 )
Keywords:crmcustomer satisfactionTechnological innovationAirline IndustryKPIs
-
3.
Writer : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (12 page(s) - From 209 to 220 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
4.
Writer : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Mojavezi، Sara ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت Ranking ملی (10 page(s) - From 24 to 33 )
Keywords:Sustainabilitycustomer satisfactionoperational efficiencyKPIsAirport Services
-
5.
Corresponding Author : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ Writer : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 Ranking International (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 239 to 257 )
Keywords:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
6.
Corresponding Author : امیدی، فریدون ؛ Writer : دهکردیان، پرستو ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 page(s) - From 33 to 45 )
Keywords:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانphysical environmentcustomer repeat purchasecustomer perceptioncustomer satisfactionمشتریمشتریانرستوران
-
7.
Writer : نیکخوی، نوید ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 page(s) - From 36 to 51 )
Keywords:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندCustomer relationship managementcustomer satisfactioncustomer loyaltybrand equity
-
8.
Writer : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ Corresponding Author : کردلو، حسین ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاینConsumer behaviorcustomer satisfactionOnline storesElectronic Marketing
-
9.
Writer : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 page(s) - From 337 to 348 )
Keywords:قصد خرید مجددتجربه مشتریانرضایت مشتریان از برندهم آفرینی برندrepeat purchase intentionbrand cocreationcustomer satisfactioncustomer experience
-
10.
Writer : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
Journal:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 155 to 176 )
Keywords:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking