keyword فروشگاه¬های آنلاین / (9 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : شمس، رضا ؛ سعيدي، حميد ؛ نوبري تبريزي، علي ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (19 page(s) - From 1638 to 1656 )
-
2.
Writer : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ Corresponding Author : کردلو، حسین ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاینConsumer behaviorcustomer satisfactionOnline storesElectronic Marketing
-
3.
Writer : جولا، نعمت اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ Corresponding Author : محمدیان، محمود ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 26 to 50 )
Keywords:"غنای رسانه""تعامل پذیری رسانه""مطلع شدن""چسبندگی"" قصد حمایت "Media interactivityInformednessWebsite stickinessSupport intentionMedia Richnessاطلاعاتوبسایتمصرفکنندهخریدارقصدمضامینمحصول
-
4.
Writer : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 ، ب (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 92 to 100 )
Keywords:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاینgrounded theory. online storessocial mediaBrandingSocial marketingبازاریابی رسانههای اجتماعیمدیرانروش
-
5.
Writer : میرگلوی بیات، امیرصادق ؛ شجاع سنگچولی، علی ؛ معماری، محمدحسین ؛ نسب حاجی، علی کاظم ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، بهلول ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 105 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 191 to 220 )
Keywords:ماتریس همبستگیتخمین قیمترگرسیون ابتکاریفروشگاههای آنلاینآهن آنلاینPrice EstimationHeuristic RegressionAhanonlinecorrelation matrixOnline stores
-
6.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 125 to 152 )
Keywords:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانPurchase Intentionfinancial benefitsGamified BenefitsEpistemic BenefitsIntegrated Personal BenefitsIntegrated Social Benefitsمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
7.
شناسایی عوامل موثر بر تقویت ارزش ویژه برند و اعتماد به برند در رسانه های اجتماعی(فروشگاه های آنلاین)
Writer : خان محمدی، امیرحسین ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، International (12 page(s) - From 641 to 652 )
Keywords:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاههای آنلاین
-
8.
Corresponding Author : حیدری، محمد ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 107 to 119 )
Keywords:خرید تفننیکیفیت وبسایتارتقای فروشاستفاده از کارت اعتباریفروشگاههای آنلاینUse of Credit Cardssales promotionWebsite QualityOnline StoreImpulse Buying
-
9.
Writer : فیضی، مریم ؛ رسولی، اسحق ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (14 page(s) - From 269 to 282 )
Keywords:فرش دستبافموفقیت تجاریفروشگاه¬های آنلاینروش تصمیمگیری چندمعیارهcommercial successCriteria Decision MakingMultiHandmade CarpetOnline stores
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (5 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)