Category (Article count) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 36 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 16 |
ب 12 |
الف 3 |
ج 1 |
-
1.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : چاوشی، سید کاظم ؛ رحیمی زاده، نسیم ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1402 - شماره 33 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 121 to 148 )
Keywords:واقعیت مجازیرفتار مشتریاننظریه استفاده و رضامندیارزش درکشدهنظریه انتشار نوآوریپیچیدگی درکشدهآسودگی ذهنیMental EasePerceived valueVirtual RealityDiffusion of innovationPerceived complexityuse and gratification theory
-
2.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ دارینی، امید ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 7 to 30 )
Keywords:هوش هیجانیعملکرد صادراتیجو ارتباطیقابلیت رابطهایEmotional Intelligence / Export Performance / Relationship Capability / Communication AtmosphereRelationship CapabilityCommunication Atmosphereemotional intelligenceexport performance
-
3.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responsebrand equityبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
4.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برندBrand self-congruenceBrand AuthenticityBrand Heritagebrand loveBrand EngagementBrand experience
-
5.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 129 to 160 )
Keywords:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریInternal BrandingInnovativenessbrand orientationCustomer performanceکارکنانسازمان
-
6.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 125 to 152 )
Keywords:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانPurchase Intentionfinancial benefitsGamified BenefitsEpistemic BenefitsIntegrated Personal BenefitsIntegrated Social Benefitsمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
7.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ ایمنی، امیرحسین ؛ Corresponding Author : مهرآریا، ثریا ؛
Journal:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1401 - شماره 17 (10 page(s) - From 29 to 38 )
Keywords:خودشیفتگی مشتریانایجاد دلبستگی به خدماتهتلداری لوکسارزش لوکس ادراک شدههتلارزشمحصول
-
8.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 127 to 155 )
Keywords:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودنThe Need for Uniquenessspecific Opinion LeadershipInnate InnovativenessDomain | specific InnovativenessdomainCosmopolitanismInnovation Adoptionاطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
9.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 3 to 34 )
Keywords:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبتPositive EffectConsumer perceived innovativeness (CPI)Functional competenceFunctional cognitive routeAffective experiential route
-
10.
Writer : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 184 to 208 )
Keywords:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنGamification Marketing ActivitiesObsessive Brand Advocacyharmonious Brand AdvocacyHedonic valueFunctional valueگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه