خدامی، سهیلا/ 41 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 31 |
میان رشته ای 4 |
اخلاق 4 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 41 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 16 |
ب 15 |
الف 4 |
ج 1 |
-
1.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ یوسفی، مجتبی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1403، دوره شانزدهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 751 to 774 )
Keywords:الهام روانشناختیبازاریابی واقعیت افزودهتعامل با برنامه واقعیت افزودهسهولت استفاده از برنامه واقعیت افزودهکیفیت واقعیت افزودهAugmented Reality MarketingAR app ease of useAugmented qualityAugmented Reality InteractivityPsychological inspiration
-
2.
Writer : شاه حسینی، نیما ؛ خدامی، سهیلا ؛ Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1403 - شماره 53 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 175 to 200 )
Keywords:ارزشگذاری برنداصالت برندارزش ویژۀ برندپرستیژ برندنمادگرایی فرهنگی برندbrand equityBrand ValuationBrand PrestigeBrand AuthenticityBrand Cultural Symbolism
-
3.
Writer : پرتوی نیا، پیام ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»زمستان 1402 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 191 to 207 )
Keywords:واقعیت افزودهبرنامههای واقعیت افزودهٔ تلفن های همراه در گردشگرینظریهٔ یکپارچهٔ پذیرش (UTAUT)دانش فنّاورانهنگرشattitudeMobile phone applications in tourismAugmented RealityTechnological KnowledgeUTAUT
-
4.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : چاوشی، سید کاظم ؛ رحیمی زاده، نسیم ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1402 - شماره 33 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 121 to 148 )
Keywords:واقعیت مجازیرفتار مشتریاننظریه استفاده و رضامندیارزش درکشدهنظریه انتشار نوآوریپیچیدگی درکشدهآسودگی ذهنیMental EasePerceived valueVirtual RealityDiffusion of innovationPerceived complexityuse and gratification theory
-
5.
Writer : پرتوی نیا، پیام ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت دانش سازمانی»پاییز 1402 - شماره 22 ISC (36 page(s) - From 179 to 214 )
Keywords:خلاقیت فردیمدیریت راهبردی برندعملکرد برنددوسوتوانیدانش کنترل فرآیند سازمانKnowledge of organization process controlAmbivalenceBrand performanceIndividual creativitystrategic brand managementسازمانعملکردمدیریت راهبردیبرنـد
-
6.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ دارینی، امید ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 7 to 30 )
Keywords:هوش هیجانیعملکرد صادراتیجو ارتباطیقابلیت رابطهایEmotional Intelligence / Export Performance / Relationship Capability / Communication AtmosphereRelationship CapabilityCommunication Atmosphereemotional intelligenceexport performance
-
7.
Writer : سالاری کمانگر، محمدامیر ؛ مهرابیان، احمد ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 54 ، ب (Ministry of Science/ISC (37 page(s) - From 188 to 224 )
Keywords:انرژیهای تجدیدپذیرداده بنیادشبکه ارزشبخش مصرفی صنعتConsumer sector of industryGrounded theoryValue NetworkRenewable Energy
-
8.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:برندهای لاکچریبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریbrand equitySocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responseبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
9.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 129 to 160 )
Keywords:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریInternal BrandingInnovativenessbrand orientationCustomer performanceکارکنانسازمان
-
10.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برندBrand experienceBrand self-congruenceBrand AuthenticityBrand Heritagebrand loveBrand Engagement