keyword تجربه برند / (39 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 23 to 42 )
Keywords:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتورIran Airtour AirlinesAdvertisingcustomer loyaltybrand equityBrand experience
-
2.
Writer : بایسته توسن، محمد ؛ زرین نگار، ندا ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، International (10 page(s) - From 424 to 433 )
-
3.
Writer : موسوی تیله بنی، سیده رقیه ؛ زمانیان، علیرضا ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 page(s) - From 935 to 945 )
-
4.
Writer : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ Corresponding Author : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
Journal:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهcharitable activities in social networksperceived uniquenessbrand equityBrand experienceمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
5.
Writer : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (27 page(s) - From 85 to 111 )
Keywords:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی اخلاقیروابط برند و مشتری
-
6.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (Ministry of Science/ISC (54 page(s) - From 13 to 66 )
Keywords:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیKeywords: social media marketingsocial media benefitsbrand equityBrand experienceرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
7.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
Corresponding Author : هرندی، عطاءاله ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 page(s) - From 337 to 365 )
Keywords:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانCompany's social mediaSocial Media MarketingCustomer engagementBrand experienceشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
8.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگرانIntention to Recommend to OthersIntention to revisitBrand CoolnessCustomer Brand EngagementBrand experience
-
9.
Writer : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ Corresponding Author : سید عامری، میرحسن ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 43 to 58 )
Keywords:درگیرکردن مشتریتجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیPerceived valueSports BrandCustomer engagementSatisfactionBrand experience
-
10.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برندBrand experienceBrand self-congruenceBrand AuthenticityBrand Heritagebrand loveBrand Engagement
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (13 Article)
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (4 Article)
- Conference بین المللی (3 Article)