Category (Article count) |
---|
مدیریت 9 |
علوم اجتماعی 4 |
جغرافیا 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 14 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 9 |
الف 1 |
Science-Research 1 |
-
1.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگرانIntention to Recommend to OthersIntention to revisitBrand CoolnessCustomer Brand EngagementBrand experience
-
2.
Writer : دیرین، نرگس ؛ زارعی، قاسم ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 21 to 44 )
Keywords:حمایت اجتماعیرفتار مصرفکنندهحمایت اطلاعاتینگرش مصرف کنندهجوامع برند آنلاین"Consumer Behavior""Online Brand Communities""Consumer Attitudes""Social SupportInformation" Support
-
3.
Writer : جلیلی، معصومه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نعمتی، ولی ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1402 - شماره 20 (22 page(s) - From 147 to 168 )
Keywords:رضایت شغلیقصد ترک شغلرفتار مخرب مشتریانرویکرد رفتاری مدیرانرویکرد رفتاری همکاران"Destructive Customer Behavior"" Job Leaving""Job Satisfaction""Managers' Behavioral Approach""Partner Behavioral Approach"
-
4.
Corresponding Author : طالاری، محمد ؛ Writer : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:آینده پژوهی ایران»پاییز و زمستان 1401- شماره 13 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 134 to 154 )
Keywords:آیندهنگاریسناریوبازاریابی گردشگریپساکروناScenarioforesighttourism marketingCoronaPost
-
5.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 25 to 47 )
Keywords:کنش متقابل اجتماعینوع دوستیاشتراکگذاری اخبار جعلی کرونا در رسانه اجتماعیدانش اخبار جعلیتابآوری مصرفکنندهCorona fake news sharing on social mediafake news knowledgeconsumer resilienceAltruismSocial interaction
-
6.
Corresponding Author : طالاری، محمد ؛ Writer : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 245 to 262 )
Keywords:روندآیندهنگاریگردشگری پساکرونافراروندهاکروناforesightCoronaPostcorona tourismTrendsگردشگریشناساییروندهاآیندهفناوری
-
7.
Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords:تعامل مشتریهمآفرینی ارزش برندکیفیت ارتباطات مشتریآسیب پذیری ادراک شدهرسانه اجتماعی و صنعت گردشگریBrand Value CocreationQuality of Relationship in corona conditionssocial mediaPerceived vulnerabilityCustomer engagementکیفیت ارتباطاتگردشگریتعاملرسانه اجتماعی
-
8.
Writer : سیف اللهی، ناصر ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:گردشگری شهری»زمستان 1400-دوره هشتم ، شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 1 to 12 )
Keywords:رسانه های اجتماعیکروناتعامل مشتری با برندخطر ادراک شده در طول سفرنیت و تجدید نیت و هم آفرینی ارزش برندCustomer Interaction with the BrandPerceived Risk During the TravelIntention and ReIntention and Re-Intention and Co-Creation of Brand ValueCovid-19social media
-
9.
Corresponding Author : رحیمی کلور، حسین ؛ Writer : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 199 to 230 )
Keywords:حمایت اجتماعینوع دوستیهمآفرینی ارزش برندادراک مصرفکننده از برند اخلاقیکیفیت ارتباطات در کروناCommunication Quality in CoronaCO-Creation of Brand ValueAltruismsocial supportConsumer perception of ethical brandادراکبرنــدبــر
-
10.
Writer : رحیمی کلور، حسین ؛ Corresponding Author : دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 page(s) - From 115 to 134 )
Keywords:همآفرینی ارزشادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسیکیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانهAltruistic Valuecommunication qualityConsumer perception of ethical brandsensory cuesValue co creation intentions