keyword وفاداری مشتری / (288 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : مزنگی، مینا ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی Ranking ملی (13 page(s) - From 298 to 310 )
Keywords:آزمایشگاهوفاداری مشتریشایستگی مدیرانمدل شایستگیوفاداری مراجعهکنندگان
-
2.
Writer : حسینی سرشت، محسن ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (13 page(s) - From 2172 to 2184 )
-
3.
Writer : بهفر، پرستو ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (9 page(s) - From 561 to 569 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات فناوری سلف سرویسقصد رفتاری مشتری.
-
4.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 23 to 42 )
Keywords:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتورIran Airtour AirlinesAdvertisingcustomer loyaltybrand equityBrand experience
-
5.
Writer : غفاری، پیمان ؛ نجفی، نادره سادات ؛ نظری، محسن ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1403 - شماره 48 (13 page(s) - From 53 to 65 )
Keywords:وفاداری مشتریشرکت سایپاارزش درک شدهمزیت ارتباطیمشتریمشتریان
-
6.
Writer : حضرتی، مرتضی ؛ خورسندی شهرستانی، فرزاد ؛ کاوه گر، پرهام ؛
Journal:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»تابستان 1403 - شماره 35 (10 page(s) - From 15 to 24 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتهویت مشتری با سازمان
-
7.
Writer : ایگدر، حسین ؛
Journal:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»تابستان 1403 - شماره 35 (34 page(s) - From 40 to 73 )
Keywords:نوآوریفناوریکیفیت خدماترضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداری مشتری
-
8.
Writer : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ Corresponding Author : سعدی، محمدرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 Ranking الف (Ministry of Science (31 page(s) - From 87 to 117 )
Keywords:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتیcosmetics brandssocial mediacustomer loyaltybrand equityCustomer engagement
-
9.
Writer : ایگدر، حسین ؛
Journal:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»بهار 1403 - شماره 34 (47 page(s) - From 57 to 103 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریهتل های پنج ستاره تهران
-
10.
Corresponding Author : خانجانی هراتبر، عمار ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 page(s) - From 175 to 187 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (68 Article)
- ب (43 Article)
- الف (8 Article)
- علمی-ترویجی (6 Article)
- ج (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (7 Article)
- Conference ملی (4 Article)