keyword رضایت مشتری / (700 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : بهفر، پرستو ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (9 page(s) - From 561 to 569 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات فناوری سلف سرویسقصد رفتاری مشتری.
-
2.
Writer : سلیمانی، افشین ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی Ranking ملی (12 page(s) - From 399 to 410 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
3.
Writer : محمودی، سحر ؛ خناری نژاد، مرضیه ؛ برزگر قرتکلائی، فائزه ؛ Corresponding Author : کاظمی، رضا ؛
Journal:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (21 page(s) - From 169 to 189 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش درک شدهکیفیت خدمات درک شده
-
4.
Writer : منوچهری دانا، فرشاد ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت Ranking International (19 page(s) - From 649 to 667 )
Keywords:تعهدهمدلیرضایت مشتریارزش مشترک
-
5.
Writer : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 page(s) - From 24 to 49 )
Keywords:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
6.
Corresponding Author : امیدی، فریدون ؛ Writer : دهکردیان، پرستو ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 page(s) - From 33 to 45 )
Keywords:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانphysical environmentcustomer repeat purchasecustomer perceptioncustomer satisfactionمشتریمشتریانرستوران
-
7.
Writer : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 page(s) - From 183 to 195 )
Keywords:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
-
8.
Writer : ساعدی، صبا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 (14 page(s) - From 5 to 18 )
Keywords:بازاریابیرضایت مشتریکسب و کاراصول بازاریابیتماس با مشتریتماس تلفنیتوانایی فروش
-
9.
Writer : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ Corresponding Author : کردلو، حسین ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاینConsumer behaviorcustomer satisfactionOnline storesElectronic Marketing
-
10.
Writer : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 182 to 214 )
Keywords:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولیدProduction qualityMetaSynthesisproduct qualityqualitycustomer satisfaction
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (157 Article)
- ب (68 Article)
- علمی-ترویجی (30 Article)
- الف (17 Article)
- د (6 Article)
- ج (3 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (14 Article)
- Conference ملی (7 Article)