keyword رضایت مشتری / (447 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (33 page(s) - From 182 to 214 )
Keywords:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولیدProduction qualityMetaSynthesisproduct qualityqualitycustomer satisfaction
-
2.
Corresponding Author : امیدی، فریدون ؛ Writer : دهکردیان، پرستو ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 page(s) - From 33 to 45 )
Keywords:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانphysical environmentcustomer repeat purchasecustomer perceptioncustomer satisfactionمشتریمشتریانرستوران
-
3.
Writer : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 page(s) - From 183 to 195 )
Keywords:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
-
4.
Writer : ساعدی، صبا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 (14 page(s) - From 5 to 18 )
Keywords:بازاریابیرضایت مشتریکسب و کاراصول بازاریابیتماس با مشتریتماس تلفنیتوانایی فروش
-
5.
Writer : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ Corresponding Author : کردلو، حسین ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاینConsumer behaviorcustomer satisfactionOnline storesElectronic Marketing
-
6.
Writer : وحدانی، معصومه ؛ بغیری، بهزاد ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (11 page(s) - From 1651 to 1661 )
Keywords:بازاریابیرضایت مشتریمشهدشبکههای اجتماعیمحصولاتکاله
-
7.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
Corresponding Author : پاشایی، سجاد ؛ Writer : گل محمدی، حامد ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRME-CRM success modelSports Venuescustomer satisfactioncustomer loyalty
-
8.
Writer : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 page(s) - From 941 to 959 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتریcustomer satisfactioncustomer behaviorquality of electronic services
-
9.
Writer : فرجیار، حمیده ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (15 page(s) - From 1921 to 1935 )
-
10.
Writer : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتریCustomer engagementOmnichannel Integration Quality/ Omnichannel Perceived Value/ Customer Loyalty/ Customer Satisfaction /Customer EngagementOmnichannel Integration QualityOmnichannel Perceived Valuecustomer satisfactioncustomer loyalty
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (111 Article)
- ب (51 Article)
- علمی-ترویجی (17 Article)
- الف (14 Article)
- B (14 Article)
- C (13 Article)
- بین المللی (9 Article)
- A (9 Article)
- د (6 Article)
- ملی (6 Article)
- A+ (5 Article)
- ج (3 Article)