keyword کیفیت خدمات درک شده / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : حاجی محمدعلی جهرمی، مقداد ؛ Writer : خوش قلب، آرمین ؛
Journal:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 43 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 349 to 372 )
Keywords:فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیکیفیت خدمات دانشگاهیکیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityFuzzy hierarchy process analysisAcademic quality of service
-
2.
Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛ Writer : قادری، فرشاد ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 page(s) - From 137 to 154 )
Keywords:رضایت مشتریبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیککیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityCorona crisisStrategic dimensions of eCustomer relationship managementcustomer satisfaction
-
3.
Writer : توکلی، احمد ؛ کفاش پور، آذر ؛ نیکو، حسین ؛
Journal:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1396 - شماره 65 Ranking B (Azad University/ISC (23 page(s) - From 185 to 207 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات درک شدهتصویر ذهنی شرکتهزینههای جابجایی
-
4.
Writer : ضیاء، بابک ؛ طوطیفر طهران پور، محمد مهدی ؛
Journal:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 619 to 635 )
Keywords:وفاداری مشتریتصویر شرکتاعتماد مشتریکیفیت خدمات درک شدهکسب وکار ورزشیمشتریانکسب و کارهای ورزشیصنعت ورزش
-
5.
Writer : فخری، احسان ؛ اشراقی سامانی، رویا ؛ پوراشرف، یاسان ؛
Journal:اخلاق پزشکی»بهار 1395 - شماره 35 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (18 page(s) - From 33 to 50 )
Keywords:اعتمادرضایت مندی بیمارکیفیت خدمات درک شدهمطب پزشکیپزشککیفیت خدمات ادراکشدهرضایتمندی بیمارانرضایت
-
6.
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : قربانی، فاطمه ؛ پدرام نیا، مینو ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 141 to 166 )
Keywords:ارزش درک شدهواکنش های رفتاریطرقبهکیفیت خدمات درک شدهویژگی های مقصد گردشگریرضایتSatisfactiontourist destination attributes perceived quality of destination offeringsbehavioral intentionsTorghabehPerceived value
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- A (1 Article)
- B (1 Article)