Category (Article count) |
---|
مدیریت 50 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 75 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 28 |
Science-Research 25 |
د 3 |
ج 2 |
الف 2 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Corresponding Author : زارعی، عظیم اله ؛ Writer : باقرنژاد حمزه کلائی، محمد ابراهیم ؛
Journal:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (16 page(s) - From 103 to 118 )
Keywords:هوش مصنوعیتحلیل مضمونشیوع کرونافعالیتهای خیرخواهانهcharitable activitiesContent analysisArtificial intelligenceCorona Pandemicکروناخیرینخیرخواهانهفعالیتاجتماعیبـهمدیرپژوهش
-
2.
Writer : زارعی، عظیم ؛ Corresponding Author : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1402 - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science (23 page(s) - From 41 to 63 )
Keywords:صادرات پایدارمدل سیستمیدیپلماسی تجـاریSystem modelSustainable ExportCommercial Diplomacyشرکتهای دانش بنیان
-
3.
Writer : زنگیان، سمیه ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم اله ؛ Corresponding Author : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 320 to 353 )
Keywords:رایانش ابریاستراتژی دیجیتالاستراتژی ورود به بازارهای بین المللاستراتژی کسبوکار دیجیتالInternational market entry strategiesDigital StrategyDigital Business StrategyCloud computing
-
4.
Writer : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 153 to 183 )
Keywords:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندbrand experience processCustomer interaction with brancustomerDestructionbrand value coمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
5.
Writer : فلاحی، آزاده ؛ زارعی، عظیم ؛ Corresponding Author : مدرسی، میثم ؛
Journal:جغرافیا و برنامه ریزی محیطی»تابستان 1401 - شماره 86 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 81 to 98 )
Keywords:ایرانمدلسازی ساختاری تفسیریسواراگردشگری مبتنی بر جامعهموانع فرهنگی مشارکتCultural Barriers to ParticipationInterpretive Structural ModelingCommunitybased tourismSWARAIranگردشگری اجتماعمحورفرهنگیمشارکترسانههاهـابـهجامعه
-
6.
Writer : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ Corresponding Author : علی پور، سیما ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 183 to 206 )
Keywords:بینالمللیسازیپلتفرمکسبوکار B2BB2B businessPlatforminternationalizationدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
7.
Writer : زنگیان، سمیه ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (34 page(s) - From 45 to 78 )
Keywords:سوآرامعماری دیجیتالا ستراتژی کسب وکار دیجیتالپویایی کسب وکارمدل کسب وکار دیجیتالDigital ArchitectureSWARABusiness DynamicsDigital Business StrategyDigital business modelاستراتژی کسب و کار دیجیتالفناوری اطلاعاتمدیریت اطلاعاتمدل کسب و کار دیجیتالوزنمعیار
-
8.
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : امینی خیابانی، غلامرضا ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 238 to 255 )
Keywords:اخلاقبازاریابی سبزمدیریت اخلاقی بازارتئوری اخلاق بازاریابیهنجارهای اخلاقی – اسلامیEthical Marketing ManagementEthics Theory in MarketingIslamic Ethics NormsethicsGreen Marketing
-
9.
Corresponding Author : ویشلقی، مهدیه ؛ Writer : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛
Journal:بهبود مدیریت»تابستان 1400 - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science (27 page(s) - From 127 to 153 )
Keywords:چابکیصنعت خودروسازیچابکی استراتژیکرونق پایدار تولیدSustainable Manufacturing BoomagilityStrategic Agilityautomotive industryصنعت خودروتولیدکدگذاریصنایع خودروسازیپژوهشسازمان
-
10.
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : مدرسی، میثم ؛ فلاحی، ازاده ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 188 to 205 )
Keywords:مدلسازی ساختاری تفسیریگردشگری جامعه محورموانع عملیاتی مشارکت ذینفعانOperational barriers to stakeholder participationinterpretive structural odelingCommunity Based Tourism