تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار)
-
Writer : آذر، عادل ؛ Corresponding Author : خرّمی، امیر ؛
(31 page(s) - From 1 to 31 )
Keywords:زنجیرهتامین داروزنجیرهتامین تابآورمدلسازی ساختاری-تفسیری (ISM)تحلیل میکمکدیمتلdrug supply chainResilient Supply ChainStructuralInterpretive Modeling (ISM)Mick Mac AnalysisDemetel
-
Corresponding Author : زارعی، قاسم ؛ Writer : رحیمی، حسین ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
(20 page(s) - From 33 to 52 )
Keywords:شبکههای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبحران کرونااشتراک و کامنت گذاریCorona crisissharing and commentingElectronic Word-ofsocial mediaCorporate Social ResponsibilityMouth Advertising
-
Corresponding Author : بهزادنیا، پویا ؛ Writer : صنوبر، ناصر ؛ حسینی، سید صمد ؛ فضل زاده، کیمیا ؛
(19 page(s) - From 53 to 71 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیاعتبار برنددلبستگی عاطفی مشتری به برندارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعیCustomer emotional attachment to the brandsocial network brand equityBrand credibilitySocial Responsibility
-
Writer : فیروزی اوجاق، افشین ؛ Corresponding Author : بنیادی نائینی، علی ؛
(21 page(s) - From 73 to 93 )
Keywords:مدل کسب و کارنوآوری فناوریارتباط پیوند انسانیخط مشی سلامتhuman connection communicationTechnology Innovationbusiness modelhealth policy
-
Corresponding Author : شهابی، علی ؛ Writer : رادفر، رضا ؛
(22 page(s) - From 95 to 116 )
Keywords:تابآوریقابلیتهای پویاشبکههای همکاریویروس کروناراهبری شبکهMission Social Development NetworkNetwork LeadershipCollaborative NetworksCorona Virusresiliencedynamic capabilitiesSoft Systems Methodology
-
Corresponding Author : فلاح، محمدرضا ؛
(20 page(s) - From 117 to 136 )
Keywords:سرمایه اجتماعینوآوری بازخلق ارزش مشترکظرفیتسازی چندگانهتوانمندسازی پایدارMultiple capacity buildingcreating shared valuesustainable empowermentSocial CapitalOpen Innovation
-
Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛ Writer : قادری، فرشاد ؛
(18 page(s) - From 137 to 154 )
Keywords:رضایت مشتریبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیککیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityCorona crisisStrategic dimensions of eCustomer relationship managementcustomer satisfaction
-
Corresponding Author : بیک زاده عباسی، فرزانه ؛
(18 page(s) - From 155 to 172 )
Keywords:کسب و کارهای کوچک و متوسطعملکرد بازاریابیموفقیت کسب و کارکووید 19COVID-19Business successsmall and medium businessesmarketing performance
-
Corresponding Author : جعفری، دیبا ؛
(20 page(s) - From 173 to 192 )
Keywords:شرکتهای کوچک و متوسطبیمه اعتباراعتبار تجاریبیماری کروناcredit insuranceCommercial creditSmall and Medium EnterprisesCoronary Heart Disease