keyword ویژگی خدمات / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : سوری، رضا ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت Ranking ملی (12 page(s) - From 376 to 387 )
Keywords:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
2.
Corresponding Author : فیض اللهی، صادق ؛ Writer : حیدری، حسینعلی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 page(s) - From 28 to 48 )
Keywords:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهCustomer Needsservice characteristicselectronic channelMixed approachمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات