keyword نیاز مشتریان / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : فیض اللهی، صادق ؛ Writer : حیدری، حسینعلی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 page(s) - From 28 to 48 )
Keywords:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهCustomer Needsservice characteristicselectronic channelMixed approachمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
Writer : عبدی، داود ؛ انویه تکیه، لورنس ؛ Corresponding Author : مرادی، مهدی ؛
Journal:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1398 - شماره 35 ، B (Azad University/ISC (13 page(s) - From 85 to 97 )
Keywords:بانکداری جامعبانک ملی ایرانتحلیل تمنیاز مشتریانخبرگان صنعت حوزة بانکداریComprehensive BankingBank Melli IranExperts in Banking IndustryThematic AnalysisCustomer Needs
Journal (Article count) |
---|
Journal ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
Journal خط مشی گذاری عمومی در مدیریت 1 |