keyword عشق برند / (15 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : پورمحمد، رضا ؛ رضایی دیزگاه، مراد ؛
Journal:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1402 - شماره 2 (26 page(s) - From 144 to 169 )
Keywords:وفاداری مشتریارزش برنداعتماد برندعشق برنداحترام برندbrand loveBrand Trustbrand valueBrand respectCostumer loyalty
-
2.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برندBrand self-congruenceBrand AuthenticityBrand Heritagebrand loveBrand EngagementBrand experience
-
3.
Writer : محمدی، داوود ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (22 page(s) - From 18 to 39 )
Keywords:نگرش نسبت به فاصله گذاریانسان انگاری برنددفاع از برندعشق برندbrand loveBrand AnthropomorphismAttitude towards distancingbrand defenseعشقمحصولاتکارکنانانسان انگاری
-
4.
Writer : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسکری، آزاده ؛ Corresponding Author : براتی، ابوالفضل ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 744 to 768 )
Keywords:ذهنخودجوهر و عرضکنش متقابل نمادینعشق برندسازمان اجتماعیSymbolic Interaction Theorysocial organizationselfEssemce and bredthbrand lovemindنظریه کنش متقابل نمادینعشقنمادهانظریة کنش متقابل نمادینمفهومجوهرپژوهش
-
5.
Writer : شكيب، بهناز ؛ كريمي سراحي، سبحان ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1400 - شماره 26 (22 page(s) - From 179 to 200 )
Keywords:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهانارزش سودمندگرایانهبازاریابی بازیگونهاسنپ فودمشتریمشتریانعشقمصرفکننده
-
6.
Writer : عباسی، روژین ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 page(s) - From 67 to 91 )
Keywords:رضایت مشتریتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعیعشق برندbrand loveTrust in celebrities in social media advertisingbrand attitude in social mediaWord of MouthInstagramUtilitarian valuecustomer satisfaction
-
7.
Writer : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : قره چه، منیژه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندBrand Nature.brand loveessenceSubjective criteriaWidthعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
8.
Corresponding Author : غفوریان شاگردی، امیر ؛ Writer : غیور، مرتضی ؛ چمنی هروی، تکتم ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:عشق برنداصالت برندنیاز به منحصر بفرد بودنهتل های پنج ستاره شهر مشهدFive star hotels in MashhadBrand OriginalityLove the Brandneed for uniqueness
-
9.
Writer : شجیع، کیانوش ؛ ادیب روشن، فرشته ؛ حیدری، رضا ؛ Corresponding Author : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
Journal:علوم ورزش»تابستان 1399- شماره 38 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 29 to 46 )
Keywords:فوتسالهوادارانعشق برندبازاریابی ارتباطیفرش آرای مشهد
-
10.
Writer : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 277 to 299 )
Keywords:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعیBrand personality traitsConsumer interaction with brandbrand loveBased Brand EquityParasocial interactionconsumer
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (5 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ج (2 Article)
- الف (1 Article)