keyword Parasocial interaction / (10 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : سلیمانی ساسانی، مجید ؛ شهبازی، مهدی ؛
Journal:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 73 to 99 )
Keywords:هواداراناینستاگرامسلبریتیروابط فرااجتماعیمصرف تصویریimage consumptionPara-social InteractionInstagramcelebrityFansسلبریتیهاکاربرانگرایشاجتماعی
-
2.
Corresponding Author : باشکوه، محمد ؛ Writer : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 94 to 114 )
Keywords:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعی"value preferences""acceptance of the attractions of promotional messages""generational analysisparasocial interaction""Bank"تبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت
-
3.
Writer : شباهنگ، رضا ؛ یوسفی سیاکوچه، عادله ؛ مهربخش مرخالی، محمد علی ؛ Corresponding Author : باقری شیخانگفشه، فرزین ؛
Journal:روان شناسی فرهنگی»پاییز و زمستان 1400-دوره پنجم ، شماره 2 ، ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 25 to 42 )
Keywords:نوجواناناعتبار منبعتعامل فرااجتماعیگسستگی فرااجتماعیParasocial interactionsource credibilityParasocial breakupadolescentsبـااجتماعی
-
4.
Writer : سلیمانی، ندا ؛ صمدی، مهران ؛ خلفیان، علی ؛
Journal:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»پاییز 1399 - شماره 24 (40 page(s) - From 83 to 122 )
Keywords:سرمایه فرهنگیاینستاگرامفرهنگ شهرتخرده سلبریتیتعامل فرا اجتماعیcelebrity cultureMicro celebrityPara Social interactionInstagramCultural Capitalکاربرانسلبریتیاجتماعیتصویرنمایشپسترسانهای
-
5.
Writer : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 277 to 299 )
Keywords:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعیBrand personality traitsConsumer interaction with brandbrand loveBased Brand EquityParasocial interactionconsumer
-
6.
Writer : Shabahang، Reza ؛ Bagheri Sheykhangafshe، Farzin ؛ Yousefi Siahkoucheh، Adeleh ؛ Mokhtari Chirani، Benyamin ؛ Mousavi، Seyedeh Maryam ؛ Akhavan، Marzieh ؛
Journal:International Journal of Psychology»Winter and Spring 2020, Volume 14 - Number 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 163 to 191 )
Keywords:addiction potentialParasocial interactionCelebrity worship
-
7.
Corresponding Author : شباهنگ، رضا ؛ Writer : بشارت، محمد علی ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ فیروزی، منیژه ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛
Journal:شناخت اجتماعی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 16 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 69 to 90 )
Keywords:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیگسستگی فرا اجتماعیتجربه تعامل فرا اجتماعیparasocial interaction experienceParasocial breakupParasocial interaction
-
8.
Writer : شباهنگ، رضا ؛ بشارت، دکتر محمدعلی ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ نجاتی، زهرا ؛ قائمی، زهرا ؛
Journal:رویش روان شناسی»تیر 1398 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 111 to 120 )
Keywords:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیناهماهنگی شناختیcognitive dissonanceParasocial interactionCelebrity worshipافراد مشهورمقیاسافراد مشــهور
-
9.
Writer : شباهنگ، رضا ؛ Corresponding Author : بشارت، محمدعلی ؛
Journal:روان شناسی بالینی»تابستان 1398 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 1 to 11 )
Keywords:انعطافپذیری شناختیپرستشگران افراد مشهورغیرپرستشگران افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیParasocial interactioncelebrity worshiperscelebrity non|worshipersCognitive Flexibility
-
10.
Corresponding Author : مهرابی، مسعود ؛ Writer : گرامی پور، مسعود ؛ مهدی زاده، سید محمد ؛
Journal:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1397 - شماره 28 ، د (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 113 to 144 )
Keywords:یادگیری اجتماعیشخصیت و تیپ شخصیتیالگو پذیریتعامل فرا اجتماعی و روابط فرا اجتماعیشبه تعامل رسانه ایPara social InteractionMediated Quasi InteractionpersonalityIdentificationSocial learning