Category (Article count) |
---|
مدیریت 27 |
میان رشته ای 3 |
اقتصاد 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 35 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 18 |
ب 11 |
الف 3 |
ج 1 |
-
1.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ صالح گوهری، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 1 to 33 )
Keywords:عوامل شناختیعوامل عاطفیپاسخ رفتاریتبلیغ رفتاری آنلاینتبلیغ شخصیسازیشدهOnline behavioral advertisingAffective aspectBehavioral ResponseCognitive aspectPersonalized Advertising
-
2.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ دارینی، امید ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 7 to 30 )
Keywords:هوش هیجانیعملکرد صادراتیجو ارتباطیقابلیت رابطهایEmotional Intelligence / Export Performance / Relationship Capability / Communication AtmosphereRelationship CapabilityCommunication Atmosphereemotional intelligenceexport performance
-
3.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برندBrand self-congruenceBrand AuthenticityBrand Heritagebrand loveBrand EngagementBrand experience
-
4.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 129 to 160 )
Keywords:برندگراییعملکرد مشترینوآوریبرندسازی داخلیCustomer performanceInternal BrandingInnovativenessbrand orientationکارکنانسازمان
-
5.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : فاریابی، نگار ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 49 to 73 )
Keywords:عملکرد رقابتیقابلیت های پویافرهنگ یادگیری سازمانیچابکی سازگاری عملیاتیچابکی سرمایه سازی در بازارهماهنگی فرآیند سازمانیdynamic capabilitiesorganizational learning cultureMarket capitalizing agilityOperational adjustment agilityOrganizational process alignmentcompetitive performance
-
6.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science (28 page(s) - From 67 to 94 )
Keywords:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبداCountry of origin effectIntention to BuyHome Appliancesconsumerطراحیپژوهشمحصول
-
7.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 125 to 152 )
Keywords:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیGamified BenefitsEpistemic BenefitsIntegrated Personal BenefitsIntegrated Social BenefitsPurchase Intentionfinancial benefitsمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
8.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 127 to 155 )
Keywords:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودنThe Need for Uniquenessspecific Opinion LeadershipInnate InnovativenessDomain | specific InnovativenessdomainCosmopolitanismInnovation Adoptionاطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
9.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 3 to 34 )
Keywords:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبتPositive EffectConsumer perceived innovativeness (CPI)Functional competenceFunctional cognitive routeAffective experiential route
-
10.
Writer : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ Corresponding Author : شجاع، علی ؛
Journal:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 page(s) - From 21 to 37 )
Keywords:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)Cultural Orientation (CollectivismIndividualism)University Brand IdentificationBrand PersonalityBrand PrestigeBrand Knowledgeهویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش