keyword اثر کشور مبدا / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science (28 page(s) - From 67 to 94 )
Keywords:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبداCountry of origin effectIntention to BuyHome Appliancesconsumerطراحیپژوهشمحصول
-
2.
Corresponding Author : بخشی زاده برج، کبری ؛ Writer : جباری، نعیمه ؛ سلیمان زاده، امید ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1400- شماره 110 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 43 to 56 )
Keywords:پدیدارشناسیالگوی مصرفمدل ذهنیاثر کشور مبدانقشه اجماعیConsensus MapCountry of Originconsumption patternphenomenologymental model
-
3.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : مرآتی، شادی ؛ فتحی، هانیه ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (20 page(s) - From 115 to 134 )
Keywords:قیمتگذاریملیگراییتمایل به پرداختریسک ادراک شدهکشور مبداCountry of OriginWillingness to paynationalismPricingperceived riskریسکاثر کشور مبدایخچالمیزان تمایل به پرداختایران
-
4.
Writer : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خداداد حسینی، سید حمید ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 129 to 149 )
Keywords:اثر کشور مبداحمایت از کالای ایرانیگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیpositive attitude towards domestic productsSupporting Iranian goods, supporting domestic cars, supporting domestic riceConsumer EthnocentrismCountry of origin effectمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
5.
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ حراقی، مسعود ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 1 to 14 )
-
6.
Writer : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ ارجمندی نژاد، آفاق ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 109 to 134 )
Keywords:ادراک از کیفیت کالااثر کشور مبداعرق ملیقصد خریدEthnocentrismPurchase IntentionCountry of origin effectPerception of product quality
Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت کسب و کارهای بین المللی 2 |
Journal راهبردهای بازرگانی 1 |
Journal تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
Journal پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
Journal بررسی های بازرگانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (4 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)